۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۱۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

دومین چاپ «بیخودی» در نمایشگاه کتاب تهران

دومین چاپ «بیخودی» در نمایشگاه کتاب تهران

چاپ دوم مجموعه غزل «بیخودی» به سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران رسید.

محمدمهدی نورقربانی شاعر، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر تاکید کرد: قرار بود مجموعه دیگری شامل گلچینی از غزل‌های «بیخودی» و غزل‌های جدید در انتشاراتی دیگر از من به چاپ برسد اما رسیدن «بیخودی» به چاپ دوم تصمیمم را تغییر داد و بنا شد همین کتاب با طرح جلد و ویرایش دوباره به نمایشگاه کتاب بیاید.

وی افزود: با گذشت سه سال از چاپ اول این مجموعه، اکنون سلیقه من همه غزل‌های این کتاب نیست و اگر تصمیم نخستم را عملی می‌کردم، تعداد کمتری از این آثار برای چاپ در یک مجموعه جدید ارائه می شد.

این شاعر ادامه داد: از طرفی مخاطبان با غزل‌هایی هم که اکنون در سلیقه‌ام نیست ارتباط می‌گیرند و این موضوع دلیلی بر انتشار چاپ دوم کتاب بود.

نورقربانی تاکید کرد: انتظار دارم با حمایت‌های بهتر ناشر، این چاپ پخش بهتری داشته باشد و در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد. هرچند از نحوه معرفی کتاب رضایت ندارم و امیدوارم در آینده آثارم به شکل موثرتری چاپ و معرفی شود.

وی یادآور شد: به دلایل شخصی وقت کمتری برای حضور در محافل ادبی و به روز کردن صفحات مجازی‌ام دارم و در این شرایط فکر می‌کنم انتشار آثار به شکل مکتوب بهتر جواب می‌دهد. البته می‌دانم فضای مجازی این روزها به یک رسانه قوی بدل شده اما فعلا حس خوبی برای کار کردن در این فضا ندارم، شاید من هم در آینده بتوانم در این فضا حضور جدی‌تری داشته باشم.

نورقربانی در پایان از مخاطبانی که به اشکال مختلف خواننده اشعار او هستند و آثارش را پیگیری می کنند تشکر و اعلام کرد چاپ دوم «بیخودی» از طریق انتشارات شانی واقع در غرفه ۳۴ راهرو ۱۹ شبستان نمایشگاه کتاب قابل تهیه است.

کد خبر 4291177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha