۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۰۶

رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور:

یازده هزار موسسه قرآنی شهری و روستایی در کشور فعال هستند

یازده هزار موسسه قرآنی شهری و روستایی در کشور فعال هستند

اراک- رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور گفت: هم اکنون یازده هزار موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی در کشور فعال هستند که همگی به صورت مردمی اداره می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قره شیخ لو روز سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی پنجمین جشنواره قرآنی استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه موسسات و خانه های قرآنی و دارالقرآن ها، ارائه خدمات و آموزه های این حوزه به مخاطبان خود در گروه های سنی مختلف است.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور افزود: این موسسات قرآنی در مراکز استان ها، شهرستان ها و روستاها فعالیت دارند و تلاش داریم با جلب حمایت های لازم از سوی دولت و مردم، این موسسات قرآنی گسترش پیدا کرده و افزایش یابند.

قره شیخ لو بیان کرد: استان مرکزی در حوزه قرآنی ظرفیت های بسیار خوبی دارد و طی پنج سال گذشته، این استان براساس ارزیابی عملکرد دارالقرآن ها، جزو سه استان برتر در کشور بوده است.

رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور خاطرنشان ساخت: همچنین این استان از وضعیت مطلوبی در حوزه خیران قرآنی و مشارکت های مردمی در این زمینه برخوردار است و استانداری مرکزی نیز حمایت های لازم را در این بخش همواره داشته است.

وی بیان کرد: در راستای ترویج و اشاعه تعالیم قرآنی خوشبختانه در استان مرکزی تعامل و هم گرایی حاکم است و در حقیقت این استان الگوی مطلوبی برای سایر استان های کشور در حوزه فعالیت قرآنی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4291232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha