۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۴۱

آیت‌الله اعرافی:

خروج آمریکا از برجام برای ایران برکات خواهد داشت

خروج آمریکا از برجام برای ایران برکات خواهد داشت

قم - مدیر حوزه‌های علمیه گفت: خروج آمریکا از برجام و عهدشکنی دوباره این کشور، برای جمهوری اسلامی ایران از این نظر که به اقتصاد ملی توجه بیشتری شود، برکت خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ آیت‌الله علیرضا اعرافی پیش‌ از ظهر چهارشنبه در حاشیه تجمع بزرگ حوزویان علیه رویکردهای خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران و عهدشکنی و خروج از برجام در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه آمریکا بازهم روحیه عهدشکنی خود را بر همگان ثابت کرد اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در خصوص عهدشکن بودن آمریکا تذکر دادن بودند اما با این حال دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران با امضای برجام نشان داد که قصد تعامل در فضای بین‌المللی را دارد.

وی با بیان اینکه امضای برجام بیانگر نهایت تعامل ایران است گفت: عهدشکنی آمریکا در تاریخ مسبوق به سابق است و قبلا نیز بارها اتفاق افتاده است.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند عزت و اقتدار جمهوری اسلام ایران را ببیند گفت: خروج آمریکا از برجام و عهدشکنی دوباره این کشور، برای جمهوری اسلامی ایران از این نظر که به اقتصاد ملی توجه بیشتری شود، برکت خواهد داشت.

وی با اشاره به شکست‌های استکبار جهانی عنوان کرد: استکبار جهانی از مقاومت اسلامی به رهبری ایران در منطقه شکست خورده است و از همین موضوع عصبانی است.

آیت‌الله اعرافی در پایان گفت: انتخابات اخیری که در لبنان برگزار شد، نشان داد که مقاومت از چه پشتوانه عظیم و مردمی برخوردار است و همواره با قاطعیت و محکم در برابر دشمنان ایستاده است.

کد خبر 4292102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha