۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۱۹

رییس جمعیت هلال احمر:

جمعیت هلال احمر ایران ۲ میلیون عضو فعال دارد

جمعیت هلال احمر ایران ۲ میلیون عضو فعال دارد

ری- رییس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر ایران ۲ میلیون عضو فعال دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر پیوندی ظهر چهارشنبه در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان هلال احمر با آرمان های امام خمینی(ره) طی سخنانی با بیان این که موفقیت جمعیت هلال احمر به دلیل توجه به تعالیم دینی و اسلامی است، گفت: نجات انسان ها در مواقع ضروری علاوه بر این که یک کار انسانی است از مهمترین تعالیم دین مبین اسلام است.

وی بر توجه ویژه کارکنان جمعیت هلال احمر به نجات جان انسان ها اشاره کرد و افزود: نزدیکی بیشتر به مردم برای تبیین اهداف جمعیت هلال احمر از مهم ترین برنامه های سال جاری این جمعیت است و برنامه ریزی های مناسبی برای رسیدن به این هدف انجام شده است.

رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان هلال احمر در حال حاضر ۲ میلیون عضو فعال دارد و جزو ۲۰ سازمان برتر صلیب سرخ جهانی است.

پیوندی ادامه داد: این سازمان توانسته است، علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به مردم ایران به مردم نیازمند در کشورهایی مانند میانمار، پاکستان و بنگلادش نیز خدمات رسانی کرده است.

وی کسب رتبه بالا در رنکینگ جهانی صلیب سرخ توسط جمعیت هلال احمر ایران را حاصل تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان این سازمان در ۹۵ سال گذشته دانست و افزود: باید اینروند رو به رشد در آینده نیز ادامه داشته باشد و همواره شاهد موفقیت ها در این زمینه باشیم.

بر اساس این گزارش، ظهر چهارشنبه علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه، محمود محمدی نسب دبیر کل جمعیت هلال احمر به همراه جمعی از جوانان و کارکنان حوزه ستادی جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ، با آرمان های بنیان گذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.



 

کد خبر 4292347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha