۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۵۸

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

اقتصاد دولتی ناکارآمد است/لزوم تقویت بخش خصوصی

اقتصاد دولتی ناکارآمد است/لزوم تقویت بخش خصوصی

رفسنجان - مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تجربه موفق اقتصاد دنیا نشان داده است اقتصادهای دولتی اقتصادهای ناکارآمد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد خلفی ظهر چهارشنبه در چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های کشوراظهار داشت: علیرغم همه مشکلات و آسیب هایی که در حوزه روابط عمومی از جمله منابع مالی و انسانی وجود دارد، باید کمک کنیم و روابط عمومی ها و مجموعه ارتباطات در سال پیش رو با مشارکت بخش خصوصی پیش بروند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «حمایت از کالای ایرانی» تصریح کرد: مسئولیت ما روابط عمومی ها در سال جدید سنگین تر است و ما باید کمک کنیم از ظرفیت های بخش خصوصی در این راستا استفاده بهینه داشته باشیم.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: تجربه موفق اقتصاد دنیا نشان داده است اقتصادهای دولتی اقتصادهای ناکارآمد هستند، امروز در دنیا دولت سه وظیفه مهم تامین امنیت، نظارت و خدمات عمومی را به عهده دارد.

خلفی تصریح کرد: اقتصاد باید در بخش خصوصی باشد هرچه این بخش قوی تر شود تولید و ثروت بیشتری داشته باشد و از آن طرف مالیات بیشتری به دولت می دهد و دولت آن را در قالب خدمات عمومی ارائه می کند. نتیجه خدمات عمومی، رفاه اجتماعی و نتیجه این مهم رضایتمندی جامعه است و تامین کننده امنیت عمومی است.

مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: روابط عمومی ها جدا از آنکه علم ارتباطات را می دانند باید نگاه فرآیندی به مجموعه داشته باشند، درک و اطلاعات خود را نسبت به مسائل روز حوزه صنعت و معدن بالا ببرند.

خلفی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید فرآیند کار را همیشه رصد کرده تا در نظام تصمیم سازی مدیران نقش داشته باشند، یادآور شد: یک روابط عمومی نباید بگذارد لحظات آخر تنها نتیجه گیری ها را منعکس کند بلکه باید در فرآیند نتیجه گیری های مدیران سهم داشته باشد.

کد خبر 4292471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha