۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۹:۳۳

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان:

هیئت مذهبی کارآمدترین قشر فرهنگی در برخورد با آسیبهای اجتماعی است

هیئت مذهبی کارآمدترین قشر فرهنگی در برخورد با آسیبهای اجتماعی است

همدان - سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: هیئات مذهبی موثرترین و کارآمدترین قشر فرهنگی جامعه برای برخورد با آسیب‌ها و چالش‌های فرهنگی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام داوود عباسی صبح پنج شنبه در کارگاه تخصصی مصرف کالاهای ایرانی ویژه مسئولین هئیات مذهبی، مداحان و شعرای آیینی شهرستان همدان، افزود: هیئت‌های مذهبی نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و می‌توانند در راستای تحقق این شعار اقدامات خوبی انجام دهند که شیوه اجرائی آن به هیئت‌های مذهبی اعلام می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان هدف از برگزاری این دوره را تبیین شعار سال و ارائه راهکارهای ترویج مصرف کالاهای داخلی با کیفیت عنوان کرد.

وی بابیان اینکه دشمن سلاح جنگ نرم به میدان آمده و قصد دارد جوانان مذهبی را گمراه کند، گفت: مسئولان تشکل های دینی باید راههای مقابله با برنامه های دشمن را بدانند و در جذب جوانان به هیئات تلاش کنند.

وی با تاکید براینکه هیئت های مذهبی باید مروج سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند، گفت: تشکلهای دینی به عنوان سربازان مخلص رهبری پیشرو تحقق فرمایشات ایشان هستند.

حجت‌الاسلام داوود عباسی اظهار داشت: هیئات مذهبی موثرترین و کارآمدترین قشر فرهنگی در جامعه برای برخورد با آسیب‌ها و چالش‌های فرهنگی هستند.

وی ادامه داد: تشکلهای دینی و احاد مردم به خصوص اعضای هیئات مذهبی باید در راستای فرهنگ سازی در سطح ملی و منطقه ای با تعصب و غیرت به منظور حمایت از کالای ایرانی به میدان بیایند کما اینکه در برهه های مختلف نیز همین هیئات مذهبی پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه معتقدیم برای تحقق شعار سال باید کار فرهنگی صورت گیرد و فرهنگ سازی شود، گفت: وظیفه خطیر فرهنگ سازی در سطح ملی بر عهده اهالی فرهنگ جامعه و اقشار تاثیر گذار و تربیون دارهاست.

وی گفت: با ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی مشکل اشتغال برطرف و ضمن پایین آمدن قیمت تمام شده، کیفیت محصولات تولیدی نیز افزایش می یابد.

حجت‌الاسلام داوود عباسی افزود: مردم و مسئولین باید با حمایت از تولیدات وطنی و تولید کنندگان نیز با افزایش کیفیت در تحقق این شعار به ایفای نقش بپردازند.

کد خبر 4292687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha