۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۹:۳۹

نماینده مردم خمین در مجلس:

ارتقای زیرساخت های حوزه سلامت مستلزم مشارکت خیران است

ارتقای زیرساخت های حوزه سلامت مستلزم مشارکت خیران است

خمین- نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای سطح سلامت جامعه و رشد و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی، با عزم مسئولان و مشارکت خیران نیک اندیش امکان پذیر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم رضایی شامگاه پنجشنبه در همایش مجمع خیرین سلامت شهرستان خمین که با حضور حسینعلی شهریاری، دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور برگزار شد، اظهار داشت: توسعه خدمات درمانی و تبدیل شدن شهرستان خمین به قطب درمان استان و حتی کشور هدف گذاری شده است و باید از ظرفیت کمک خیران در تحقق این مهم به نحو مطلوب بهره گرفت.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خیران سلامت تاکنون در ساخت و تجهیز پایگاه های سلامت و توسعه و بهسازی بخش درمان و آموزش دانشکده علوم پزشکی شهرستان خمین مشارکت بسیار خوب و سازنده ای داشته اند که جای قدردانی دارد.

رضایی ادامه داد: مشارکت مطلوب خیران حوزه سلامت، باعث ایجاد روحیه همدلی و امید در جامعه و همچنین تحقق هدف توسعه خدمات درمانی و بهداشتی می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: این مشارکت های مردمی همچنین رفع مشکلات درمانی و بهداشتی و دسترسی مناسب مردم به امکانات و تجهیزات این بخش را فراهم می کند.

در این همایش همچنین، امام جمعه شهرستان خمین اظهار داشت: دستگیری از مردم و تلاش در مسیر رفع مشکلات آنها بعد از انجام واجبات دینی از جایگاه بسیار ارزشمندی در پیشگاه خداوند برخوردار است و قابل قیاس با سایر اعمال مستحب نیست، بنابراین خیران حوزه سلامت کار بزرگی در خدمت به جامعه انجام می دهند.

حجت الاسلام سید علی حسینی تصریح کرد: انفاق در راه رضای خداوند در آیات قرآن کریم و روایات بسیار سفارش شده و تاکید شده است که از آنچه در اختیار انسان است بهترین ها را انفاق کند، خیران حوزه سلامت نیز با رفع مشکلات مردم و خدمت به جامعه اقدام خداپسندانه ای انجام می دهند که قابل ستایش است.

کد خبر 4293273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha