۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳

نماینده مجلس خبر داد؛

تجمیع نهادهای حمایتی در دستور کار مجلس

تجمیع نهادهای حمایتی در دستور کار مجلس

نماینده مردم تهران در مجلس، از تجمیع دستگاه‌های حمایتی با کمک دولت و مجلس خبر داد و گفت: قصد داریم با این تجمیع، مأموریت‌ها را اولویت‌بندی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی وکیلی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان تهران اظهار کرد: سازمان بهزیستی اصلی‌ترین نهاد حمایتی در کشور است و یکی از مشکلاتی که وجود دارد، تعدد دستگاه‌های حمایتی در کشور است؛ به همین دلیل بخش عمده‌ای از منابع را صرف اجرای برنامه‌ها می‌کند تا مأموریت‌ها. بنابراین در مجلس با کمک دولت تجمیع دستگاه‌های حمایتی و اولویت‌بندی اقدامات، یکی از برنامه‌های ماست.

وی ادامه داد: ساختار قدرت در حین پوست‌اندازی است و در این میان NGOها و تشکل‌های غیردولتی فعال در امور حمایتی جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کنند و با توجه به اینکه مردم از حرف‌های کلیشه‌ای خسته‌ شده‌اند، باید اثر عینی اقدامات را ببینند و زمان مشارکت فردی گذشته و هم‌اکنون NGOها می‌توانند در جلب مشارکت مردم اقدامات مؤثرتر از گذشته داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس، افزود: مهمترین وجه تمایز ایران، شاخص عدالت است و تجلی عدالت فراتر از شعار در حوزه رفاه اجتماعی نمایان شده است؛ به رغم اینکه فاصله معناداری با آرمان‌های اولیه و انتظارات جامعه وجود دارد، اما در حوزه عدالت توانسته‌ایم اقدامات مؤثری انجام دهیم.

وکیلی تأکید کرد: در حوزه بهزیستی از رویکرد شعاری خارج شده‌ایم و بهزیستی با اقدامات انجام شده توانسته فرهنگ‌سازی کند و مأموریت‌های سازمان را تسهیل نماید.

کد خبر 4294156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha