۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۲:۰۴

استاندار یزد:

واگذاری توسعه اقتصادی به بخش خصوصی از ضروریات است

واگذاری توسعه اقتصادی به بخش خصوصی از ضروریات است

یزد- استاندار یزد با اشاره به لزوم حضور پررنگ تر بخش خصوصی گفت: واگذاری توسعه اقتصادی به بخش خصوصی از ضروریات است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی امشب در پنجمین جشنواره تجلیل از بنگاه های برتر اقتصادی حامیان حقوق مصرف کننده اظهار داشت: حقوق مصرف کننده نیاز به سخنرانی و حرف زدن ندارد بلکه باید در عمل اثبات کرد.

وی با بیان اینکه باید از اصحاب تولید و اقتصاد برای توسعه کیفی محصولات حمایت جدی داشت ادامه داد: تولیدکنندگان باید در نظر داشته باشند که حمایت از حقوق مصرف کننده امری اجتناب ناپذیر است.

استاندار یزد با اشاره به لزوم کاهش تصدی گری دولت در امور اقتصادی اظهار داشت: واگذاری توسعه اقتصادی به بخش خصوصی از ضروریات در حوزه اجرایی است.

وی با اشاره به انتقادات بخش خصوصی در پاره ای از موارد بیان داشت: عدم دخالت دولت در امور اقتصادی می تواند بهترین کمک دولتمردان برای هموارسازی مسیر فعالیت صنعتگران و تولیدکنندگان باشد.

زمانی قمی با بیان اینکه پیگیر حل مشکلات صنعت و معدن استان و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان هستم تصریح کرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه دولتمردان و حتی تولیدکنندگان در تولید کالای با کیفیت، تکلیف را برای همگان روشن کرده است.

استاندار یزد حمایت از صنایع استان را یکی از اولویت های جدی برشمرد و افزود: تمام صنعتگران استان یزد در زمره برترین ها هستند و بر ما لازم است که از همه آن ها تقدیر و تشکر داشته باشیم.

کد خبر 4294787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha