۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۰۵

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند:

۱۷۰ مبلغ طی ماه رمضان به نقاط مختلف نهاوند اعزام می‌شوند

۱۷۰ مبلغ طی ماه رمضان به نقاط مختلف نهاوند اعزام می‌شوند

نهاوند- رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: ۱۷۰ مبلغ در ماه رمضان به نقاط مختلف شهرستان نهاوند اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌ موسی محبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به‌پیش رو بودن ماه رمضان گفت: در راستای سنت حسنه غبارروبی از مساجد که هرسال قبل از آغاز ماه رمضان انجام می‌شود ۲۰۹ مسجد، حسینیه و زینبیه در نقاط مختلف شهری و روستایی غبارروبی شدند.

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و تقویت روح معنویت کودکان و نوجوانان باید نسبت به حضور آن‌ها در مساجد توجه بیشتری از سوی مسئولان صورت گیرد، گفت: دهه آخر ماه شعبان دهه تکریم و تطهیر و غبارروبی مساجد نام‌گرفته است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند بر اهمیت نشر فرهنگ تکریم و غبارروبی مساجد تأکید کرد و گفت: برنامه غبارروبی مساجد که برای آمادگی مساجد ویژه ماه رمضان انجام می‌شود، ریشه در دین، اسلام و قرآن دارد و اسلام با توجه به تأکیدی که بر پاکیزگی ظاهری و باطنی دارد، بر این مسئله تأکید بسیاری کرده و برای آن اهمیت بسیاری قائل است.

وی در ادامه به اعزام ۱۷۰ مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان نهاوند اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۳۵ نفر مبلغه خواهر هستند.

حجت‌الاسلام محبی با اشاره به اینکه اعزام مبلغین ویژه تبلیغ ماه رمضان از ۲۵ اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: اقامه نماز ظهر و عصر، برگزاری محافل انس باقران، جزء خوانی، گسترش آموزش‌های قران کریم، گرامیداشت شب‌های قدر و میلاد امام حسن(ع) از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی‌شده برای این ایام است.

کد خبر 4296203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha