۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۵۸

استاندار گیلان:

وزارت ورزش در راستای کیفی سازی تشکل های مردم نهاد گام بردارد

وزارت ورزش در راستای کیفی سازی تشکل های مردم نهاد گام بردارد

رشت-استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت وجود دیده فرابخشی در حوزه اشتغال زایی از سوی همه دستگاه ها ٬ گفت: وزارت ورزش در راستای ارتقای کیفی سازی سازمان هاو تشکل های مردم نهاد گام بردارد.

به گزارش خبرگزاری مهر ٬ مصطفی سالاری در دیدار با معاون ساماندهی امورجوانان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: می توان با ایجاد فضای کسب و کار مناسب، شاهد ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان جویای کار باشیم.

وی تصریح کرد: باید ساختاری تدوین شود که دستگاه‌ها با دید فرابخشی در جهت ایجاد اشتغال تلاش کنند.

استاندار گیلان خواستار تدوین ساز و کار روان و مناسب برای ایجاد اشتغال شد و افزود: می توان با تشکیل کارگروهی٬ فرآیند و ساختار ایجاد اشتغال را اصلاح کرد.

وی با بیان اینکه حمایت مالی نقش موثری در ارتقای کیفی سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد ایفا می‌کند، خواستار حمایت هر چه بیشتر وزارت ورزش و جوانان در ارتقای کیفی از این سازمان ها شد و گفت: می‌توان با تدوین ساز و کار و اصلاح مقررات، به استان‌ها مجوز داد تا از منابع در اختیار به سازمان‌های مردم نهاد کمک کنند.

سالاری با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر گیلان در بخش گردشگری ٬ خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و توسعه بخش گردشگری می توانیم فرصت‌های شغلی بسیار خوبی را برای جوانان این استان فراهم کنیم.

وی برضرورت برگزاری مسابقات ورزشی فراگیر در استان‌ها تأکید کرد و افزود: با راه‌اندازی این مسابقات ضمن توسعه فعالیت‌های ورزشی، قهرمانان رشته های مختلف ورزشی را به جامعه معرفی کرد.

کد خبر 4296677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha