۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۰۶

حجت الاسلام شهیدی:

برنامه های اقتصادی مختلفی برای حمایت از تولید داریم

برنامه های اقتصادی مختلفی برای حمایت از تولید داریم

ورامین- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برنامه های اقتصادی مختلفی برای حمایت از تولید در کشور داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی محلاتی صبح سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح های تولیدی و کشاورزی شهرستان ورامین با حضور وزیر جهاد کشاورزی طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هایی برای انجام اقدامات اقتصادی در سطح کشور داریم.

وی در خصوص واحدهای دامداری و کشاورزی افتتاح شده، افزود: این طرح ها اختصاص به بنیاد شهید ندارد، بلکه متعلق به کل کشور است، وظیفه همه ما خدمت به مردم و تلاش برای توسعه کشور است و یکی از مهم ترین برنامه های بنیاد شهید در خدمت رسانی به مردم و خانواده معظم شاهد و ایثارگر ، ورود به عرصه تولید بوده و افتتاح این مجتمع با این هدف صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان این که افتتاح طرح های دامداری و کشاورزی در راستای حمایت از کالای ایرانی و کاهش وابستگی کشور به بیگانگان افتتاح می شود، اضافه کرد: این پروژه ها به آحاد جامعه به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران تعلق دارد.

شهیدی محلاتی خدمت مضاعف به خانواده معظم شهدا و کمک به چرخه اقتصادی کشور را از اهداف سازمان های اقتصادی زیر مجموعه بنیاد شهید عنوان کرد و گفت: این فعالیت ها با هدف تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و توانسته فرصت های شغلی پایداری ایجاد و بخشی از مشکلات کشور را حل کند.

بر اساس این گزارش، صبح سه شنبه و با حضور محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ۲ طرح دامداری و کشاورزی در ورامین افتتاح شد، که به گفته فرماندار ورامین افتتاح این واحدها برای ۳۶۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرد.


 

کد خبر 4297151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha