۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۱۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خبر داد؛

مدیران استان مرکزی نقش مهم روابط عمومی ها را مورد توجه قرار دهند

مدیران استان مرکزی نقش مهم روابط عمومی ها را مورد توجه قرار دهند

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مدیران استان مرکزی جایگاه و نقش مهم روابط عمومی ها در سازمان را مورد توجه قرار دهند و از ظرفیت های این حوزه بهره گیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی در اراک اظهار داشت: تمام مدیران کل وظیفه اطلاع رسانی از مجرای اصحاب رسانه را دارند که در این راستا باید تعامل مناسبی با این مجموعه ها داشته باشند، همچنین رسانه ها در چارچوب قانون از فرافکنی و سیاه نمایی جلوگیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: چنانچه تعامل مناسبی با رسانه ها داشته باشیم و اطلاع دقیق و درستی در اختیار آنان قرار دهیم از انتشار شایعات و اخبار غلط جلوگیری خواهد شد. در شورای اطلاع رسانی با رویکرد جدید، ضمن ارائه گزارش عملکرد مدیران در محضر اصحاب رسانه، با پرسش و پاسخ ارزیابی دقیقی از اقدامات دستگاه ها صورت می گیرد.

حقیقی از راه اندازی درگاه اطلاعاتی برای انعکاس گزارش عملکرد مدیران استان مرکزی خبر داد و بیان کرد: در کنار تعامل با رسانه ها، از مدیران انتظار می رود از روابط به عنوان قلب هر سازمان بهره بگیرند، زیرا تا انعکاس اقدامات توسط روابط عمومی صورت نگیرد، عملکردها نشر داده نمی شود؛ مدیران باید روابط عمومی ها را در جایگاه واقعی خود ببینند و به آن توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: در ارزیابی و پایش عملکرد و کارکرد مسئولین در استان، نگاه مثبت به مدیرانی خواهد بود که اطلاع رسانی مطلوب از اقدامات خود انجام داده باشند.

وی تصریح کرد: دولت معتقد است که تکریم مردم و اتحاد باید در عمل صورت پذیرد، اقداماتی همچون ملاقات با مردم، ارتباط با رسانه ها، توجه به بانوان و جوانان از جمله این اقدامات است و در این مورد با یداطلاع‌ رسانی از اقدامات و شفاف سازی انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: تلاش ما در ارزیابی عملکرد دستگاه ها به منظور تحقق تکریم ارباب رجوع است و تلاش می شود زمینه خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را فراهم آوریم که روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی با مردم نقش مهمی در این زمینه دارند.

حقیقی عنوان کرد: تحقق شعار سال جاری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی در گرو مشارکت همه بخش ها و ارکان تأثیرگذار جامعه ازجمله فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.

کد خبر 4297617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha