۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خبر داد:

پیش بینی بهره برداری از ۵۵۰ کلاس درس تا مهر ۹۷ در خوزستان

پیش بینی بهره برداری از ۵۵۰ کلاس درس تا مهر ۹۷ در خوزستان

اهواز- مدیر کل نوسازی خوزستان گفت: پیش بینی می شود بیش از ۵۵۰ کلاس درس برای اول مهر سال جاری در استان به مرحله بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه دوره اول متوسطه شهدای صنعت نفت در محل مسکن مهر دو هزار واحدی نفت اهواز اظهار کرد: در حال حاضر ۴۸ پروژه در قالب ۱۹۲ کلاس درس از محل اعتبارات کمک به عمران مناطق نفتخیز شرکت ملی نفت ایران در خوزستان در حال ساخت است که امیدواریم بخش اعظمی از آن تا ابتدای سال تحصیلی جدید به مرحله بهره برداری برسد.

وی با اشاره به افتتاح دبیرستان متوسطه دوره اول شهدای صنعت نفت، افزود: پیش بینی می شود بیش از ۵۵۰ کلاس درس برای اول مهر سال جاری به مرحله بهره برداری رسیده و در اختیار دانش آموزان خوزستانی قرار گیرد.

رضایی گفت: در فاز اول دو فضای آموزشی دبیرستان شهدای صنعت نفت و مدرسه ابتدایی برای این سایت دو هزار واحدی نفت ساخته شده و در فاز بعدی نیز یک دبیرستان دوره دوم متوسطه راه اندازی می شود.

وی اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع با ۱۲ کلاس هوشمند، کتابخانه، نمازخانه و آزمایشگاه احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اعتبار احداث این مدرسه را سه و نیم میلیارد تومان برشمرد و اظهار کرد: به همین میزان اعتبار برای دبستانی که یک ماه آینده به بهره برداری می رسد، هزینه شده است.

رضایی گفت: با حمایت استاندار خوزستان و اولویت قرار دادن آموزش و پرورش در حوزه سخت افزاری شاهد پیشرفت ها و تحولات خوبی بودیم که از جمله آن می توان به افزایش ۱۱۰ درصدی اعتبارات در سال گذشته اشاره کرد.

کد خبر 4298371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha