۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان:

۳۰ تشکل قرآنی تویسرکان در اجرای برنامه های ماه رمضان مشارکت دارند

۳۰ تشکل قرآنی تویسرکان در اجرای برنامه های ماه رمضان مشارکت دارند

تویسرکان - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از مشارکت ۳۰ تشکل قرآنی در اجرای برنامه های ماه رمضان این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی کاروند در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بیش از ۳۰ تشکل قرآنی شهرستان تویسرکان شامل کانونهای قرآنی ادارات و سایر دستگاه های متولی امور فرهنگی و دینی و جامعه القرآن برادران و خواهران در برگزاری برنامه های ماه رمضان همکاری دارند.

وی گفت: بیش از ۲۰خانه قرآنی شهری و روستایی، کانون قرآن و عترت سرابی، موسسه قرآن نورالهدایه شهر سرکان، موسسه قرآنی نورالحکمه تویسرکان و ۲۰ هیئت قرآنی در سطح شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و مراکز دهستانهای ۷ گانه شهرستان که به همت فعالان عرصه قرآنی شهرستان تویسرکان مدیریت می شوند در ماه رمضان فعالیت قرآنی دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان عنوان کرد: برگزاری کرسی های تلاوت نور در مساجد، انجام محافل انس با قرآن کریم، اجرای طرح قرآنی بینات، ختم قرآن در ۱۰۰ جلسه قرآنی و آموزش قرآن ویژه کارکنان دولت نیز در برنامه قرار دارد.

حجت الاسلام کاروند گفت: اجرای برنامه های قرآنی طرح رمضانیه در موسسات قرآنی، توزیع کتب و نرم افزارهای قرآنی در مدارس قرآن و مراکز و موسسات قرآنی شهر و روستا، اجرای آموزش قرآن ویژه زندانیان، قرائت مناجات امیرالمومنین در مساجد و هیئات مذهبی نیز از برنامه های قرآنی در ماه رمضان است.

کد خبر 4298921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha