۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۲۸

امام جمعه ابهر:

ایران اسلامی برای عبور ازمشکلات به مدیران کارآمدوانقلابی نیازدارد

ایران اسلامی برای عبور ازمشکلات به مدیران کارآمدوانقلابی نیازدارد

زنجان-امام جمعه ابهر گفت: جمهوری اسلامی ایران برای عبور از موانع و مشکلات در برابر خود، این روزها بیش‌ ازپیش به مدیران کارآمد، انقلابی و مؤمن نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر، با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی، افزود: تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت ایالات متحده آمریکا به قدس شریف آن هم در سالروز نکبت سلطه صهیونیست‌ها در راستای اقدامات ماجراجویانه آمریکا در خاورمیانه است که با چراغ سبز آل سعود و دیگر مزدوران برخی کشورهای عربی منطقه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همراهی و سازش مزدوران آل سعود و هم‌پیمانان او با صهیونیست‌های نژاد پرست که ننگ دیگری را بر تاریخ جنایات و خیانت‌های سران مرتجع دولت‌های عربی منطقه خواهد افزود، فراموش شدنی نیست.

رحیمی با بیان اینکه سکوت و سازش و همدلی آل سعود و آل صهیون پیوند سیاه و ننگین وهابیت پلید صهیونیسم نژاد پرست را در جهان به نمایش می‌گذارد، افزود: بدون شک اقدامات خیانت بار آل سعود و مزدوران هم پیمان او در همراهی ذلیلانه با آمریکا و صهیونیسم در به تاراج دادن اهداف ملت مظلوم فلسطین بدون پاسخ نخواهد ماند.

امام جمعه ابهر در ادامه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی برای عبور از موانع و مشکلات در برابر خود، این روزها بیش‌ازپیش به مدیری کارآمد، انقلابی و مؤمن نیاز دارد، گفت: مدیری در تراز انقلاب اسلامی که دستور کار خود را خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی، بهبود اقتصاد و مبارزه با فساد بداند و در این راه گام‌های عملی بردارد.

رحیمی افزود: مدیری «متدین» که از دادن وعده‌های دروغ، فریب افکار عمومی و لفاظی امتناع بورزد و به وعده‌هایش به مردم وفا کند.

وی با بیان اینکه  مسئولان نظام اسلامی تأثیر عمده‌ای در استقرار و گسترش ارزش‌های انقلابی و یا برعکس آن دارند، گفت: اگر مدیر نظام اسلامی باور به آرمان‌ها داشت، می‌تواند با مدیریت انقلابی و حرکت در چارچوب‌های نظام اسلامی و آرمان‌های امام (ره)، در پیشرفت و تسری گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جامعه و مردم اثرگذار باشد و در رفع محرومیت و خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز باشد.

کد خبر 4299752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha