۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۳۴

امام‌جمعه بجنورد:

زمان نمایش عزت کشور به مستکبران فرا رسیده است

زمان نمایش عزت کشور به مستکبران فرا رسیده است

بجنورد- امام‌جمعه بجنورد گفت: اکنون زمان آن رسیده عزت و سربلندی کشور و ملت ایران برای جهانیان و مستکبران به نمایش درآید.

به گزارش خبرنگار مهر،  حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بجنورد با اشاره به اینکه باید پرونده ذلت و تحقیر را بست اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها نسبت به بدعهدی آمریکا و اروپا هشدار داده‌اند.

حجت الاسلام یعقوبی درباره به خاک و خون کشیدن مردم فلسطین عنوان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا با کمک آل سعود و آل یهود مجدد با حمله به بیت‌المقدس و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین، سفارت آمریکا را به بیت‌المقدس منتقل کرده است.

وی افزود: اعتمادی به آمریکا و اروپا نیامده است و امیدواریم مسئولان به این سخن مقام معظم رهبری خوب گوش‌داده و اجازه ندهند که دشمنان بار دیگر بدعهدی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی همچنین درباره فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان باید چشم، گوش و زبان نیز روزه باشند و در این ماه مبارک نباید فراموش کنیم دروازه توبه به روی بندگان باز است.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی است و در این ماه بسیار تلاوت قرآن کریم ضرورت دارد و حال فقرا را نیز درک کرد.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اینکه خداوند فحشا، گناهان آشکارا و ستم کردن به دیگران را نهی کرده است افزود: باتقوای الهی می‌توان بر بسیاری از گناه‌های پنهان و آشکار چیره شد.

کد خبر 4299882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha