۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۳۱

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند خبرداد:

برگزاری کلاس‌های احکام شرعی در نهاوند

برگزاری کلاس‌های احکام شرعی در نهاوند

نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از آغاز مجدد برگزاری کلاس های احکام شرعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی پیش از ظهر سه شنبه در جمع مربیان قرآنی گفت: طی ماه رمضان و به شکل روزانه کلاس های بیان احکام شرعی در مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محبی افزود: در راستای اجرای طرح اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مردم با احکام شرعی، مبلغانی برای تشکیل کلاس های احکام به بخش مرکزی، زرین دشت گیان و فیروزان و روستاها اعزام شده اند.

وی هدف از برگزاری این کلاس‌ها را تقویت ارزش‌های اخلاقی و اطلاع‌رسانی در حوزه احکام فقهی، ترویج و آموزش مهارت های زندگی عنوان کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند بر گسترش تشکیل کلاس های احکام در ماه رمضان تاکید کرد.

مسئول شورای هیئات مذهبی نهاوند نیز اصلاح رفتارهای اجتماعی را از اهداف برنامه‌های فرهنگی برشمرد و گفت: شورای هیئات مذهبی نهاوند با تأسی از اهل‌بیت(ع) سعی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی داشته تا در راستای ترویج فرهنگ اسلامی قدم بردارد.

محمدکریم بحیرایی بااشاره به همکاری روحانیون شبکه تبلیغ، تشکل های دینی و مذهبی، کانون های فرهنگی تبلیغی مساجد، انجمن های اسلامی و کانون مداحان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی تبلیغی، گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی است تا از فضایل معنوی و روح‌بخش آن استفاده کنیم.

کد خبر 4303109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha