۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۳۳

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد:

جزء خوانی قرآن کریم در ۱۷۰ منطقه شهری و روستایی نهاوند

جزء خوانی قرآن کریم در ۱۷۰ منطقه شهری و روستایی نهاوند

نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری جلسه جزء خوانی قرآن کریم در ۱۷۰ منطقه شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی ظهر سه شنبه در جمع مربیان قرآنی اظهارداشت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم با همکاری روحانیون اعزامی و مدیران مراکز و موسسات قرآنی در نهاوند در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند بابیان اینکه مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ۱۷۰ منطقه شهری و روستایی نهاوند در حال برگزاری است و این طرح با استقبال چشمگیر نسل جوان و نوجوان روبه‌رو شده است؛ اضافه کرد: در این مراسم علاوه بر قرائت آیات و سوره های قرآن کریم نکات تجویدی و نحوه صحیح تلفظ و مخارج حروف نیز توسط مربیان و مبلغان اعزامی آموزش داده می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه رمضان امسال ۱۷۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف نهاوند اعزام شدند، افزود: مبلغان پاسخگوی شبهات و سئوالات مردم در مباحث دینی و اعتقادی هستند و باید علاوه بر این موارد، اهمیت اخلاق در جامعه را برای مخاطبان تشریح کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه مبلغان باید ترویج و تبلیغ قواعد و مفاهیم اخلاقی را مورد توجه و تاکید بیشتری قرار دهند، عنوان کرد: باید ترویج سبک زندگی اسلامی را اولویت قرارداد.

کد خبر 4303124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha