۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان:

۴۰قاری نوجوان در نخستین همایش صوت ملکوت استان سمنان حضور دارند

۴۰قاری نوجوان در نخستین همایش صوت ملکوت استان سمنان حضور دارند

سمنان - مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از برگزاری همایش صوت ملکوت در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ۴۰ قاری نوجوان از سرتاسر استان در این همایش حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمال پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه بابیان اینکه به‌منظور تقویت و اشاعه فرهنگ قرآنی با همکاری اوقاف همایش صوت ملکوت طی ایام ماه مبارک رمضان در استان سمنان برگزار می‌شود، ابراز داشت: ۴۰ قاری از سراسر استان در این همایش حضور دارند که از بین آن‌ها ۱۰ نفر به‌عنوان نفرات برتر برای کسب مقام اول، دوم و سوم این مسابقات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی بابیان اینکه افتتاحیه این همایش دهم خردادماه سال جاری است، افزود: هدف از برگزاری این همایش‌ها ایجاد انگیزه برای خواندن قرآن در بین نوجوانان است هرچقدر که درزمینهٔ پرورش معنویات از کودکی بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم در آینده شاهد بروز آسیب‌های اجتماعی کمتری در جامعه خواهیم بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان بابیان اینکه همایش صوت ملکوت برای نخستین بار در سطح استان اجرا می‌شود، ابراز داشت: با توجه به رویکردهای آموزش‌وپرورش و نیاز جامعه برنامه‌ریزی برای اجرای هرساله این همایش‌ها در دستور کار قرار دارد.

جمال بابیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان محسوب می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر کلاس‌های قرآن، دوره‌های عروسک‌سازی و پویانمایی و رباتیک نیز در کانون راه‌اندازی شده است تا ۳۸ هزار و ۵۰۰ عضو کانون پرورش فکری کودکان در سراسر استان بتوانند با ثبت‌نام در آن‌ها خلاقیت خود را شکوفا کنند.

وی بابیان اینکه ۳۱۰ معلم و مدیر مدرسه در طرح کانون‌های مدارس استان سمنان تجلیل شدند، افزود: با توجه به اینکه مخاطبان کانون پرورش فکری کودکان را دانش آموزان تشکیل می‌دهند لذا برای ارتباط بهتر آن‌ها با این نهادهای فرهنگی طرح کانون مدارس در استان اجرا شد که با استقبال خوب دانش آموزان و معلمان مواجه شد.

خدمات تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۱۶ مرکز ثابت و پنج مرکز سیار روستایی استان سمنان ارائه می‌شود.

کد خبر 4304379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha