۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۳۷

جانشین فرمانده انتظامی مازندران:

۲۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مازندران کشف شد

۲۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مازندران کشف شد

ساری - جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲۳ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق طی اردیبهشت‌ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی با اشاره به انهدام دو باند قاچاق کالا در استان در یک‌ماهه گذشته اظهار داشت: ۱۷۰متهم به قاچاق کالا در این مدت با رصدهای اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مفخمی از کشف ۵۴ دستگاه کولرگازی، ۲۷۰ دستگاه ادوات کشاورزی، ۴ دستگاه موتورسیکلت خارجی در این استان خبر داد و تصریح کرد: در اجرای این طرح‌ها و در راستای طرح جلوگیری از عرضه و ورود کالاهای سلامت‌محور، ۱۰۳ هزار نخ سیگار خارجی، ۶ هزار و ۸۸ قلم انواع دارو از قاچاقچیان کشف شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران کشف ۱۷ هزارو ۱۸۷ دام ماهی فلسدار و غضروفی، دو هزار و۱۳۷ عدد شی تاریخی و ۳۰ هزار شاخه چلم و ۷۱ تن چوب جنگلی قاچاق را از دیگر موفقیت‌های این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و تاراج منابع ملی تخریب زیربنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

سرهنگ مفخمی بابیان این‌که پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه‌ریزی‌های ملی است، اذعان داشت: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه‌ها ، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است.

کد خبر 4305262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha