۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۱۹

پس از درگیری با حراست ورزشگاه آزادی:

سهرابی: برای خودم افسوس خوردم/ برای ورود به تمرین کارت می‌خواهند!

سهرابی: برای خودم افسوس خوردم/ برای ورود به تمرین کارت می‌خواهند!

دوچرخه سوار ملی پوش کشورمان پیرامون اتفاقات صبح امروز در مجموعه ورزشی آزادی گفت: برای خودم متاسفم که نمی توانم از درب ورودی وارد مجموعه دوچرخه سواری شوم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سهرابی دوچرخه سوار ملی پوش کشورمان روز گذشته از تور دوچرخه سواری فیلیپین به ایران بازگشت. رکابزن ایران در شرایطی که قصد داشت امروز برای حضور در تمرینات تیم به محل پیست دوچرخه سواری برود با ممانعت ماموران حراست درب ورودی مجموعه آزادی مواجه شد و این مساله کار را به درگیری کشاند.

مهدی سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر، پیرامون این اتفاق گفت: افسوس می خورم و خجالت می کشم از اینکه ۲۲ سال است ورزش قهرمانی را دنبال کرده ام، ۴۰۰ مدال آسیایی و بین‌المللی دارم اما برای ورود به محل تمرین باید با هماهنگی بیایم و از من کارت ورود می خواهند.

وی افزود: البته این مشکل، مشکل چندین سال است و هنوز حل نشده است. متاسفانه کلیه دوچرخه سواران کارت ندارند و همیشه برای تردد به این مجموعه باید هماهنگی شود.

رکابزن ملی پوش کشورمان تاکید کرد: در چند سال گذشته چنین چیزی مطرح نبود و تردد ما به صورت عادی صورت می گرفت اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده است که امروز برای ورود به مجموعه پیست دوچرخه سواری از من کارت تردد خواستند و اعلام کردند در این خصوص هماهنگی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: مشکل امروز کار را به جایی رساند که نزدیک بود درگیری فیزیکی رخ دهد و حتی به زد و خورد هم برسد اما با میانجیگری اطرافیان موضوع ختم به خیر شد.

کد خبر 4306573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha