۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۳

مدیر فناوری اطلاعات استانداری مازندران:

۴۹۶ دستگاه مازندران به شبکه دولت متصل هستند

۴۹۶ دستگاه مازندران به شبکه دولت متصل هستند

ساری - مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مازندران از اتصال همه ادارات شهرستان‌های استان تا پایان امسال به شبکه دولت خبر داد و گفت: تاکنون ۴۹۶ دستگاه به آن متصل هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوذر قربانی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم در راستای توسعه شبکه دولت در شهرستان‌های استان به‌منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت در انجام کارها و امور اداری مهیا شده و در این راستا این مدیریت طی چند ماه اخیر ۹۶ دستگاه جدید را به این شبکه متصل کرده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۹۶ دستگاه در استان به شبکه دولت متصل هستند افزود: ۴۴ شهرداری ، ۷۹ فرمانداری و بخشداری و ۳۷۳ دستگاه‌های اجرایی در استان به شبکه دولت متصل هستند که امکان بهره‌برداری از ظرفیت‌های مستقر بر روی این بستر ازجمله پستخانه (سامانه یکپارچه مراسلات الکترونیکی) ، سامد (سامانه الکترونیکی مردم و دولت)، سناما (سامانه نظارت آنی و معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری کشور ) ، سامانه سماد (ثبت و گزارشگیری بدهی‌ها و مطالبات وزارت امور اقتصادی و دارایی)، سامانه دریچه ذی‌حسابان (سامانه ارسال فایل و اخذ تاییدیه)، سنا (سامانه نظارت الکترونیکی دیوان محاسبات)، سامانه جامع آمار و اطلاعات آبادی‌های کشور، سامانه سرویس داده‌های عمومی دولت و ... رادارند.

کد خبر 4309355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha