۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۴۵

ظهر امروز؛

خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان افتتاح شد

خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان افتتاح شد

رفسنجان - با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رفسنجان خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان ظهر امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ظهر سه شنبه در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان نخستین نمایندگی خانه مطبوعات در سطح استان است.

احمد وفایی افزود: رفسنجان این ظرفیت را داشت که نماینده رسمی خانه مطبوعات استان در این شهرستان باشد و آیین نامه خانه مطبوعات هم این اجازه را می داد.

وی بیان کرد: ایجاد تشکلهای صنفی به جهت حمایت از اعضای تشکلها از اهدافی است که می تواند اثرگذار باشد و ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال تقویت و حمایت از تشکل ها و انجمن های صنفی هستیم.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: در تشکلها و انجمن های صنفی با خرد جمعی که پیش خواهد آمد مطالبات به حق اعضا پیگیری می شود و یکی از تشکل های قانونی که مورد حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد بوده و تنها تشکل رسمی در حوزه مطبوعات است، خانه مطبوعات می باشد که باید مطالبه گری را در برنامه خود داشته باشد و قطعا مسئولان و نهادها هم حامی خواهند بود.

وفایی ادامه داد: در جهانی که پیش روی ماست رسانه ها در متن تحولات جامعه هستند، عصر، عصر رسانه و اطلاعات است و باید برای رسانه ها اهمیت قایل شویم آنچه رسانه را هدایت می کند نیروی انسانی است.

وی عنوان کرد: باید آموزش ها و هدایت های لازم برای تربیت نیروی انسانی در رسانه اتفاق بیفتد چرا که خط تولید رسانه نیروی انسانی است.

کد خبر 4309504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha