۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۴۸

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ایجاد ناامیدی بین مردم توطئه دشمن است/ضرورت بازخوانی مبانی انقلاب

ایجاد ناامیدی بین مردم توطئه دشمن است/ضرورت بازخوانی مبانی انقلاب

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم توطئه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در شورای سیاست‌گذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری عنایت خاصی به چهلمین سال پیروزی انقلاب داشتند و دستور تشکیل این ستاد را دادند اظهار داشت: این امر به دلیل حساسیت و شرایط کنونی کشور بوده است.

وحدت و همبستگی اسلامی از ویژگی‌های انقلاب

وی بابیان اینکه در این راستا آیت‌الله جنتی را مأمور به تشکیل این ستاد کردند گفت: دستورالعمل این ستاد از طریق ادارات و نهادها یا ابلاغ‌شده و یا خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بیان داشت: این ستاد در استان‌های مختلف کشور راه‌اندازی شده است.

آیت‌الله میرعمادی در ادامه سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: هویت دینی و مذهبی یکی از این ویژگی‌ها بوده است.

وی همچنین مسئله وحدت و همبستگی اسلامی را یکی دیگر از ویژگی‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: مردم بر محور اسلام وحدت دارند و این امر برای دنیا بی‌سابقه بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بابیان اینکه رهبری پیامبرگونه امام(ره)  یکی دیگر از ویژگی‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: همچنین تداوم انقلاب و انطباق آن مبتنی بر ارزش‌ها از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است.

ضرورت بازخوانی مبانی، اصول و ارزش‌های انقلاب

آیت‌الله میرعمادی دفاع از فلسطین، استکبارستیزی، استقلال همه‌جانبه، خدمت به محرومان را ازجمله ارزش‌های انقلاب برشمرد و گفت: مبنای انقلاب اسلامی ایران ارزش‌های معنوی، اخلاقی و دینی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد همچنین بهره‌مندی از امدادهای غیبی را از ویژگی‌های دیگر انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: در فرهنگ دینی ۴۰ نماد بلوغ، رشد و پیشرفت است و تشکیل این ستاد در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب برای بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب است.

آیت‌الله میرعمادی گفتدر این ۴۰ سال انقلاب اسلامی ایران فراز و نشیب‌های زیادی داشته و رهبری نیز در دیدار اخیر خود در ماه رمضان هفت تجربه را طی این سال‌ها تبیین کردند.

وی توطئه‌های دشمنان، ایثار، فداکاری و جان‌نثاری فراوان مردم در مقابل آن‌ها را ازجمله این تجربه‌ها عنوان کرد و گفت: باید این ایثار و فداکاری برجسته شده و برای جامعه تبیین شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه این ستاد فرصت مناسبی برای بازخوانی مبانی، اصول و ارزش‌های انقلاب است گفت: همچنین باید مروری بر دستاوردهای بقاع انقلاب داشته باشیم.

آیت‌الله میرعمادی همچنین با تأکید بر ضرورت شناخت آسیب‌های انقلاب گفت: همچنین تجدیدعهد، بصیرت افزایی و معرفت بخشی به‌خصوص در بین نسل جوان باید موردتوجه قرار گیرد.

ایجاد یاس و ناامیدی توطئه دشمن است

وی شعار چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را «افتخار به گذشته و امید به آینده» عنوان کرد و گفت: توطئه دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم است و باید اقدامات لازم برای جلوگیری از این امر را انجام دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر ضرورت تشکیل جلسات این ستاد به‌صورت ماهانه گفت: همچنین کارگروه‌های زیرمجموعه آن باید در ماه دو بار تشکیل جلسه بدهند.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر عضویت استاندار لرستان در جلسات این ستاد بیان داشت: همچنین در جلسات ستاد شخص مدیران باید در جلسه حضورداشته باشند.

کد خبر 4310279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha