۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۱۵

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

فعال سازی میزخدمت دردستگاه های اجرایی چهارمحال وبختیاری ضروری است

فعال سازی میزخدمت دردستگاه های اجرایی چهارمحال وبختیاری ضروری است

شهرکرد- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: فعال سازی میزخدمت در دستگاه های اجرایی چهارمحال وبختیاری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ملک محمد قربان پور ظهر چهارشنبه در نشست دولت الکترونیک با اشاره به اینکه توسعه دولت الکترونیک زمینه ساز کاهش هزینه در سطح استان می شود، بیان کرد: توسعه زیر ساخت ها برای توسعه دولت الکترنیکی در این استان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری ضروری است، بیان کرد: فعال سازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی نقش مهمی در ارائه بهتر خدمات در کوتاه ترین زمان به ارباب رجوع می شود.

میز خدمت موجب افزایش بهره وری در دستگاه های اجرایی می شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: میز خدمت موجب افزایش بهره وری در دستگاه های اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح سیستم احراز بر خط در استان چهارمحال و بختیاری اجرایی می شود، بیان کرد: این طرح به صورت آزمایشی در سطح استان اجرایی می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در طرح سیستم احراز بر خط برای بهره گیری از خدمات توسط ارباب رجوع نیاز به ارائه مدارک وجود ندارد و تنها از طریق کد رهگیری می توان به اطلاعات متقاضی دسترسی پیدا کرد و خدمات برای ارباب رجوع انجام شود.

وی عنوان کرد: افزایش سرعت انجام خدمات دستگاه اجرایی و صرفه جویی در مصرف کاغذ از مهمترین امتیازهای اجرایی شدن سیستم احراز بر خط در این استان است.

کد خبر 4310462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha