۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰

ببینید؛

حضور باشکوه مردم در مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه «ثارالله»

حضور باشکوه مردم در مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه «ثارالله»

خرم‌آباد- حضور باشکوه مردم در مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه ثارالله خرم‌آباد را در این فیلم ببینید.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه ثارالله خرم آباد با حضور باشکوه مردم منطقه همراه شده است.

این مراسم هر روز راس ساعت ۱۸ عصر و به همت اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می شود. تصاویری از این مراسم معنوی را در این فیلم می توانید مشاهده کنید.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا روی گزینه HD کلیک کرده و گزینه ۳۶۰p را انتخاب کنید.

برگزاری ۴۵ برنامه شاخص قرآنی توسط تبلیغات اسلامی در لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان در لرستان اظهار داشت: درمجموع ۴۵ برنامه شاخص قرآنی در لرستان از سوی تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری این برنامه‌های شاخص قرآنی در سطح شهرستان‌های مختلف، بخش‌ها، مناطق روستایی و عشایری لرستان عنوان کرد: برنامه‌های قرآنی با محوریت ائمه جمعه در شهرستان‌های لرستان برگزار می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری جلسه تفسیر قرآن نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در مرکز لرستان بیان داشت: علاوه بر این، جلسات تفسیر قرآن دیگر با محوریت ائمه جمعه در شهرستان‌های لرستان برگزار می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهدوی امین با اشاره به برگزاری برنامه جزء خوانی قرآن در ۱۱ شهرستان لرستان توسط این اداره کل بیان داشت: همچنین مراسم جزء خوانی قرآن در حسینه ثارالله خرم‌آباد با همکاری تبلیغات اسلامی لرستان و صداوسیما برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری ۱۱ محفل انس با قرآن در شهرستان‌های مختلف لرستان خبر داد و گفت: درمجموع ۴۵ برنامه شاخص قرآنی در سطح استان از سوی تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می‌شوند.

کد خبر 4310846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha