۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴

فرمانده انتظامی فارس خبرداد:

کشف ۱ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

کشف ۱ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار "احمدعلی گودرزی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،‌گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، مأموران انتظامی استان فارس طرح ویژه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، طی ۲۴ ساعت گذشته اجرایی کردند.

وی ‌افزود: در این مدت یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که عمدتا از نوع تریاک بودند، کشف و در این راستا ۲۲ نفر قاچاقچی دستگیر و ۱۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سال جاری، گفت: با تلاش مأموران انتظامی در این مدت، ۱۴ باند مواد مخدر منهدم و بالغ بر ۱۲ تن انواع مواد مخدر کشف گردیده است؛ در این رابطه، سه هزار و ۲۵۲ نفر متهم شامل قاچاقچی، خرده فروش، حمل کننده، نگهدارنده و ... دستگیر و ۲۱۸ دستگاه خودرو توقیف شده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر سال جاری در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۴ درصد افزایش داشته است، گفت: مبارزه با مواد مخدر به مانند سال های گذشته یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس می باشد و مأموران انتظامی در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 4311354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha