۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۲۵

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

اعتبارات شهرستان خنداب در سال جاری افزایش یافته است

اعتبارات شهرستان خنداب در سال جاری افزایش یافته است

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: اعتبارات شهرستان خنداب درسال جاری افزایش یافته و درصد بودجه درنظر گرفته شده برای این شهرستان فراتر از درصد جمعیت آن نسبت به کل استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان خنداب اظهار داشت: سهم شهرستان خنداب از کل اعتبارات امسال استان مرکزی، مجموعا ۱۴۶ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال است که ۶.۳درصد از کل اعتبارات استان را تشکیل می دهد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: این در حالی است که سهم جمعیت شهرستان خنداب از کل جمعیت استان مرکزی ۴.۳ درصد است و نشان می دهد که شهرستان خنداب امسال بیش از سهم جمعیتی خود از اعتبارات برخوردار شده است.

کریمی بیان کرد: موضوع تخصیص اعتبارات دو درصد درآمدهای نفت و گاز برای مناطق محروم نیز برای شهرستان خنداب محقق شده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر با محدودیت اعتبارات مواجه هستیم و باید به این واقعیت توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: براساس مصوبه مجلس مقرر شده فرصت هزینه کرد اعتبارات عمرانی تا پایان شهریورماه افزایش پیدا کند و این همت مدیران را می طلبد تا برای جذب هر چه بیشتر اعتبار در حوزه خود تلاش و پیگیری داشته باشند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در موضوع تامین آب شرب و بهسازی روستایی اعتبارات خوبی اختصاص یافته است و در مورد شهرداری ها نیز مجلس پیگیر آن است که مشکل کمبود اعتبارات رفع شود.

کریمی اضافه کرد: این برنامه ریزی ها فرصت مطلوبی را برای حل کمبودهای موجود و رفع مشکلات در شهرستان ها و به ویژه مناطق کم برخوردار فراهم می کند.

کد خبر 4312267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha