۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۵۸

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

اعتبارات سال جاری شهرستان کمیجان ۲۲درصد کاهش یافته است

اعتبارات سال جاری شهرستان کمیجان ۲۲درصد کاهش یافته است

کمیجان- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: اعتبارات سال جاری شهرستان کمیجان با کاهش ۲۲درصدی روبرو بوده و بودجه امسال این شهرستان ۱۴۶میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان کمیجان اظهار داشت: اعتبارات امسال شهرستان کمیجان در سال جاری با کاهش روبرو می باشد و دومین شهرستان استان از نظر کم شدن اعتبار، با کاهش ۲۲ درصدی نسبت به سال قبل است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: این شرایط در سطح ملی حاکم است و شهرستان با وجود این کاهش، امسال بیش از ۱۴۶میلیارد ریال اعتبار دارد که ۴۹میلیارد ریال آن از محل تخصیص دو درصد درآمدهای نفت و گاز برای مناطق محروم تامین شده است.

کریمی بیان کرد: برای حوزه راهسازی شهرستان کمیجان امسال ۳۳میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که بیش از ۲۲درصد کل اعتبارات سال جاری شهرستان کمیجان می باشد و به نظر می رسد مبلغ قابل قبولی است، اگرچه کافی نیست.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: مشکلات حوزه راه عمدتا در پروژه های ملی است، در حال حاضر محور ساروق به کمیجان از محل اعتبارات سفر تامین می شود و محور اراک- فرمهین- خنجین- کمیجان- قهاوند نیز بخشی از آن در محدوده کمیجان انجام شده و این طرح نیز ردیف ملی دارد.

وی تصریح کرد: برای محور وفس - آقچه قلعه در کمیجان نیز با وجود پیگیری ها، تخصیص اعتبار ملی امکان پذیر نشد، اما ده میلیارد ریال از اعتبارات استان در نظر گرفته شد و در مجموع اولویت شهرستان باید تکمیل راه هایی باشد که زیرسازی آن انجام شده است.

کد خبر 4312450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha