۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۳:۱۷

«رونالدو» قبلا از تصمیم ترک مادرید گفته بود!

«رونالدو» قبلا از تصمیم ترک مادرید گفته بود!

مطبوعات اسپانیایی مدعی شدند رونالدو پیش از این به برخی هم‎تیمی‏‌هایش گفته بود که قصد دارد رئال را ترک کند، اما در شرایطی خاص.

به گزارش خبرگزاری مهر، اظهار نظرهای کریس رونالدو درباره احتمال ترک تیم فوتبال رئال مادرید که بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان انجام شد بسیاری از هواداران رئال، از جمله فلورنتینو پرس را متعجب کرد.

اما گفته می‎شود به فاصله چند هفته به فینال کیف او به برخی از هم‎تیمی‎هایش گفته بوده که تصمیم دارد از رئال مادرید برود. اما آن‌ها متعجب نشده بودند، چون رونالدو گفته می‎خواهد در زمانی خاص رئال را ترک کند. به همین دلیل هم سرخیو راموس در رختکن با او درباره زمانبندی اشتباه برای حرف زدن صحبت کرده است.

خروج زیدان از رئال مادرید به نظر همان پروسه‏‎ای است که جدایی رونالدو را هم سرعت می‏‌بخشد، حتی برخی از هم‎تیمی‎هایش او معتقدند بازی در فینال کیف آخرین بازی رونالدو با لباس رئال بوده و بعد از جام جهانی او باشگاهی جدید انتخاب خواهد کرد.

البته که رونالدو رقم فسخ قرارداد یک میلیارد یورویی دارد و این یعنی یا باید برای جدایی از رئال با سران باشگاه توافق کند، یا مجبور به ماندن در این تیم خواهد شد. حتی برخی از مدیران هم معتقدند او کارش را در رئال ادامه خواهد داد.

کد خبر 4312554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha