۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۲۸

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

مردم ایلام آماده حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس هستند

مردم ایلام آماده حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس هستند

ایلام - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ملت ایران و به ویژه استان ایلام با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم انقلابی خود را در برابر جنایات اسرائیلی ها فریاد خواهند زد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی چراغی پور روز یکشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: دنیای استکبار در طول ۷۰ سال گذشته همواره تلاش کرده موضوع فلسطین را به حاشیه رانده و سرپوشی بر جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی بگذراد.

وی ادامه داد: امامد راحل (ره) با هوشمندی و درایت مثال زدنی با انتخاب جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس این توطئه را خنثی و باعث شدند فلسطین به موضوع اول جهان اسلام تبدیل شود.

وی اضافه کرد: آرمان قدس شریف به نقطه اتصال و وحدت جهان اسلام تبدیل شده ولی متاسفانه برخی دولت های دست نشانده عربی خود به همپیمان اسرائیلی ها تبدیل شده اند.

وی تاکید کرد: امت های آزاده عالم در کنار مسلمانان در برابر جنایت اسرائیلی ها سکوت نخواهند کرد و مسمئن باشند که روزی آرزوی نابودی اسرائیلی و آزادی بیت المقدس محقق خواهد شد.

چراغی پور با اشاره به برنامه های این روز در استان گفت: تمهیدات لازم به منظور برگزاری هر چه باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح استان اندیشیده و تدابیر مناسب نیز در این راستا توسط دستگاه های مختلف اتخاذ شده است.

فرماندار ایلام نیز در این نشست گفت: روز جهانی قدس از ایام مهم و تأثیرگذار بوده که هر ساله کانون توجه جهانیان قرار می گیرد.

معروف بسطامی افزود: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی به حمایت آمریکا در سرزمین اشغال شده قدس و مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین می طلبد تا راهپیمایی امسال باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود.

کد خبر 4313092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha