۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۰۸

رئیس تبلیغات کبودرآهنگ خبرداد:

برگزاری ۴۲ برنامه ویژه ارتحال امام خمینی(ره) در کبودرآهنگ

برگزاری ۴۲ برنامه ویژه ارتحال امام خمینی(ره) در کبودرآهنگ

کبودرآهنگ - رئیس تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ از برگزاری ۴۲ ویژه برنامه در ایام ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین علی قمری نیا ظهر یکشنبه در جمع روحانیون از برگزاری ۴۲ ویژه برنامه و مراسم عزاداری توسط اداره و هیئات مذهبی به مناسبت رحلت رهبر کبیر انقلاب در کبودرآهنگ خبر داد.

وی با تاکید بر باشکوه اجرا کردن مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد، امام خمینی(ره) را دارای شخصیتی چند بعدی دانست که توانست ایده های جدیدی را برای اداره نظام های موجود در عالم به ملت های دنیا ارائه کند.

حجت‌الاسلام قمری نیا بیان کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ برنامه ها و مراسم مذهبی متنوعی در مساجد و اماکن مذهبی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: دستور کار اجرای مراسم به مسئولان اجرایی در بخش مرکزی و توابع کبودرآهنگ ابلاغ شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ برگزاری گفتمان های دینی، مسابقه های مختلف از جمله مسابقه مقاله نویسی، برپایی بیش از ۳۵ مراسم سخنرانی توسط روحانیون مستقر و برگزاری دسته‌های عزاداری را از جمله برنامه های شهرستان در سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب عنوان کرد.

کارشناس امور روحانیون تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ نیز گفت:۳۰ مبلغ و مبلغه شهرستان کبودراهنگ برای اجرای برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

حجت‌الاسلام رضا مسلمی گفت: مبلغین در مراسم و مناسبت‌های مختلف زمینه های لازم برای حضور نوجوانان و جوانان را در عرصه دین و فرهنگ فراهم می‌کنند.

کد خبر 4313318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha