۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۰۲

کشف یک تن تریاک در فارس/ دستگیری سارقان حرفه ای

کشف یک تن تریاک در فارس/ دستگیری سارقان  حرفه ای

شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس از کشف یک تن و ۳۸ کیلوگرم تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار احمدعلی گودرزی ‌گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، مأموران انتظامی استان فارس طرح ویژه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ را طی ۲۴ ساعت گذشته اجرایی کردند.

وی ‌افزود: طی این مدت سه دستگاه خودرو توقیف و در بازرسی از آنها یک تن و ۳۸ کیلوگرم تریاک کشف شد؛ در این خصوص سه نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مبارزه با مواد مخدر به مانند سال های گذشته یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس می باشد و مأموران انتظامی در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

دستگیری سارقان  حرفه ای با ۵۵  فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ۸ نفر سارق و مالخر که بیش از ۵۵ فقره سرقت در شیراز انجام داده بودند، توسط پلیس آگاهی فارس شناسایی و دستگیر شدند.

وی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل و کیف قاپی در شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

گودرزی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه ۴ نفر سارق موبایل و کیف قاپ را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران هر ۴ نفر سارق در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه سارقان در بازجویی های انجام گرفته به ۵۵ فقره کیف قاپی  و موبایل در شهر شیراز اقرار کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان حدود ۱۰ عدد موبایل سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این راستا ۴ نفر از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، بیان کرد: پیشگیری از جرائم نیازمند عزم همگانی است و از شهروندان در خواست می شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 4313345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha