۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۴۸

امام جمعه ایلام:

امام انسانی کامل و سیاستمداری بی بدیل بود

امام انسانی کامل و سیاستمداری بی بدیل بود

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: امام انسانی کامل و سیاستمداری بی بدیل بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی عصر امروز در مراسم سالروز رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی در ایلام اظهار داشت: امام راحل از روزی که قدم به عرصه مبارزات گذاشت یک مبارز بی بدیل بود و کوچکترین نرمشی در برابر دشمنان نشان نداد.

وی تصریح کرد: انقلابی بودن را امام راحل در عمل نشان داد و از سخنرانی های محکم شان در ۱۵ خرداد هویدا بود و ابلیس از دستگیری و تبعید نداشتند و در برابر طاغوت محکم ایستاد و انقلاب پیروزی را رقم زد.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: انقلابی بودن امام مرز نداشت و نرمشی در کار نبود و به تعبیر رهبری همین ویژگی را برگرفته حضرت علی علیه السلام است.

وی افزود: خیلی از روشنفکران غرب نما به امام پیشنهاد دادند حال که طاغوت از بین رفت با آمریکا کوتاه بیایید اما همان رویکرد ابتدایی را تا آخر ادامه دادند و این انقلابی ماندن است.

لطفی گفت: ما در این مدت حوادث بسیار خطرناکی را پشت سر گذاشتیم از دفاع مقدس و فتنه ها تا شیخ های ساده لوح و فتنه بنی صدر اما باز هم انقلابی عمل کرد و بر سر مصالح نظام و انقلاب با هیچ کس معامله نکرد و بسیار هم مظلوم واقع شد.

وی بیان داشت: بی وفایی دوستان دیروز همراه در انقلاب و جفاکنندگان و بی مهری های بعد از پیروزی انقلاب باز باعث نشد تا امام از مواضع خودشان کوتاه بیایید و این انقلابی بودن است.

کد خبر 4313823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha