۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۱۸

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس عنوان کرد؛

تخصیص اعتبار برای حل مشکلات زیرساختی ۴ روستای شهرستان اراک

تخصیص اعتبار برای حل مشکلات زیرساختی ۴ روستای شهرستان اراک

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای حل مشکلات زیرساختی چهار روستای مرزیجران، هزاوه، داین و مهرآباد شهرستان اراک، طی ماه های آتی اعتبار تخصیص می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه روستای مرزیجران اراک روستای پرجمعیتی بوده و بالاترین جمعیت را در میان روستاهای استان مرکزی دارد و روستاهای هزاوه، مهرآباد و داین نیز ظرفیت های مطلوبی در حوزه گردشگری دارند، می طلبد زیرساخت های این روستاها در حوزه راه، قنوات روستایی، خانه های بهداشت، طرح های هادی، فضای ورزشی، کشاورزی و... تامین و مشکلات این روستاها حل و فصل شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به موضوعات و مشکلات ذکرشده روستاهای شهرستان اراک، در هم اندیشی با فرماندار شهرستان، دهیاران و سایر مسئولان مربوطه تصمیماتی برای رفع مشکلات این روستاها گرفته شده است.

وی بیان کرد: به منظور پیاده سازی این تصمیمات، زمان بندی تعیین شده و با توجه به اعتباراتی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان اراک برای برخی از این مشکلات در نظر گرفته شده، در ماه های آتی فرآیند هزینه کرد این اعتبارات عملیاتی می شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: همچنین از محل بودجه سال ۹۶ نیز اعتباراتی برای حل برخی از مشکلات ذکرشده روستاهای شهرستان اراک پیش بینی شده که در حال پیگیری برای عملیاتی شدن است.

کریمی تصریح کرد: بخشی از اعتبارات لازم برای تامین زیرساخت های روستاهای مذکور نیز نیازمند زمان بیشتری است تا با پیگیری و رایزنی زمینه تخصیص آن فراهم شود.

کد خبر 4314856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha