باوجود سرکوبگری های آل خلیفه رخ می دهد؛

آمادگی بحرینی ها برای مشارکت در روز جهانی قدس

آمادگی بحرینی ها برای مشارکت در روز جهانی قدس

منابع بحرینی اعلام کردند که مردم این کشور از روزهای پیش جهت مشارکت در فعالیتهای روز جهانی قدس آماده میشوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های بحرینی، اهالی مناطق مختلف بحرین در لبیک به ندای امام خمینی (ره) از روزهای پیش جهت مشارکت در فعالیتهای روز جهانی قدس آماده میشوند.

این در حالیست که امسال هم برای هفتمین سال متوالی رژیم آل خلیفه با حمایت های عربستان سعودی، آمریکا و انگلیس، تظاهرات مرکزی روز قدس را در منامه پایتخت توقیف نموده و از انجام تظاهرات جلوگیری می نماید.

به همین جهت و در سایه عدم وجود تظاهرات مرکزی، ساکنین مناطق مختلفی از بحرین از جمله: "ابوصیبع، المصلی، کرانه، القدم، کرزکان، المالکیه و ..." با انتشار اعلامیه هایی الکترونیکی از انجام تظاهرات هایی خبر داده اند.

علیرغم تهدیدها، تعقیب، بازداشت و ممانعت های آل خلیفه در خصوص برپایی فعالیتهای روز قدس و اقدامات مشتاقانه این رژیم در راستای سازش با رژیم صهیونیستی مردم بحرین در طی هفت سال گذشته مصرانه اقدام به فعالیتهای گسترده و برپایی تظاهرات در مناطق مختلف بحرین در روز قدس نموده اند و بر تمسک خود به قضیه اصلی امت که قضیه فلسطین است تاکید می ورزند.

آل خلیفه برای سرکوب هرچه بیشتر حرکت ملی دموکراسی خواهانه ملت بحرین که از سال 2011 شروع شده است سعی دارد هر چه بیشتر خود را به رژیم صهیونیستی نزدیک نماید و حتی گوی رقابت را از دیگر سازشگران با این رژیم غاصب برباید تا بدینوسیله به همپیمانان و اربابان خود یعنی آمریکا و عربستان و انگلیس اعلام خوش عهدی نماید.

کد خبر 4315134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha