۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۱۲

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران

مبارزه با اسرائیل دکترین و برنامه راهبردی است

مبارزه با اسرائیل دکترین و برنامه راهبردی است

ساری - دبیر ستاد اقامه نماز مازندران از دکترین مبارزه با اسرائیل به‌عنوان یک برنامه راهبردی یادکرد که از سوی حضرت امام راحل مطرح‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی پیش ازظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در ساری با اشاره به تاریخچه پیدایش رژیم منحوس اسرائیل و تنظیم برنامه راهبردی برای شکل‌گیری آن اظهار داشت: همه سیاست‌ها طی دوران تاریخی یک مسیر و نقشه راهبردی دارد تا از اسرائیل حمایت کند.

وی افزود: بیت‌المقدس و قدس اولین قبله مسلمین است ونمی توانیم از آن دست بکشیم و نهادینه‌سازی و دکترین مبارزه با اسرائیل به‌عنوان یک برنامه راهبردی از سوی حضرت امام راحل مدنظر قرارگرفته است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی یادآور شد: اسرائیل در همه ادوار شعارهای مختلفی ازجمله خاورمیانه بزرگ سر داده است اما خوشبختانه حرکت انقلابی همه مردم و ماجرای سوریه و عراق سبب شده تا این طرح به شکست انجامد.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران، با اشاره به حمایت استکبار از اسرائیل و ظلم و ستم علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: حضرت امام راحل در برابر همه‌کسانی که مقابل دین قرارگرفته بودند، ایستاد و روز قدس، مرهون دوراندیشی و درایت امام راحل است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: نگاه حضرت امام نسبت به آنان این بود که تفکر خطرناکی دارند و امروز رهبر فرزانه انقلاب نیز، علناً برابر دشمنان قرارگرفته و ایستاده است.

وی افزود: دشمنان در تلاش بوده‌اند تا تفکر سکولار را در جامعه رواج دهد اما حضرت امام راحل این تفکر را از بین برد و به فرمایش امام راحل، اصل قدرت متعلق به مردم است و نقشه راهبردی برای مبارزه با ظلم ترسیم کرده است.

وی بابیان اینکه راه قدس از بستر کربلا می‌گذرد ادامه داد: دشمنان تلاش دارند با ایجاد اختلاف مرزی بین کشورهای منطقه به اهداف شومشان برسند و ما باید در این حوزه هوشیار باشیم.

دبیر ستاد اقامه نماز مازندران گفت: استکبار جهانی و وهابیت در تلاش هستند تا مقاومت اسلامی را تضعیف کنند و با تبلیغات درصددند اهدافشان را پیگیری کنند و وظیفه این است با هماهنگی و همدلی برای صیانت از ارزش‌ها تلاش کنیم.

وی خواستار حفظ وحدت، همدلی و خودباوری در جامعه شد و افزود: مردم ایران اسلامی همچنان درصحنه صیانت از انقلاب اسلامی حضور دارند و تا پای جان ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی قدرت اول نظامی در منطقه به شمار می‌رود گفت: ایران جزو کشور برتر در تولید علوم مختلف ازجمله نانوتکنولوژی در منطقه است و پیشرفت‌های زیادی داشته است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در بخشی از سخنانش خواهان توجه به مدیریت منابع آبی و پسماند در مازندران شد.

کد خبر 4315351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha