۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۰۵

امام جمعه ایلام:

مشکلات اقتصادی با روحیه جهادی قابل حل است

مشکلات اقتصادی با روحیه جهادی قابل حل است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: مشکلات اقتصادی با روحیه جهادی قابل حل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: متاسفانه در داخل همه مطبوعات زنجیره‌ای به این جنگ نرم و ناکارمدی نظام و بزرگنمایی مشکلات اقتصادی و تضعیف مدیریت اقتصادی دامن می‌زنند.

وی گفت:دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با راه انداختن جنگ روانی و جنگ اقتصادی در ۴۰ سالگی انقلاب به دنبال به زانو در آوردن نظام ملت ایران است.

لطفی تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات اقتصادی و دور زندن تحریم‌های ظالمانه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: استفاده از کالای ایرانی سبب پویایی و بالندگی اقتصاد کشور خواهد شد و عامل اصلی عبور از مشکلات اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت مشترک امام راحل و رهبر معظم انقلاب در هدایت انقلاب و نظام اسلامی در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط رهاورد ۴۰ سالگی عمر انقلاب است، ادامه داد: تزریق امید و توانمندی به ارکان دولت و مردم در شرایط سخت و بحرانی از هنرهای ناب رهبری در طول ۲۹ سال گذشته بوده است.

روز جهانی قدس نمایش وحدت امت اسلامی است

لطفی با اشاره به  اینکه روز جهانی قدس از برجسته‌ترین یادگارهای امام راحل است، افزود: روز جهانی قدس نمایش وحدت امت اسلامی و اتحاد و انسجام جهان اسلام و روز مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین صاعقه‌ای بر صهیونیست‌ها و حامیان غربی و عربی آنها فرود آورده است.

وی اظهار داشت: پادشاه و حاکمان عرب در طول ۷۰ سال اشغالگری رژیم صهیونیستی جز خیانت و سازشکاری و از پشت خنجر زدن به مبارزان فلسطینی چیز دیگری در کارنامه سیاه خود ندارند.

فتنه ۸۸ با اقتدار و درایت رهبری خنثی شد

وی ادامه داد: در فته ۸۸ و حوادث پس از انتخابات که یکی از بحران‌های شدید بود که نظام اسلامی را با مشکلات زیادی روبه رو ساخت که در واقع جنگ احزابی بود که با اشتراک دشمنان خارجی و سران فتنه و خواص بی بصیرت و دنیا طلب برای براندازی نظام اسلامی شکست انقلاب شکل گرفته بود که با اقتدار و درایت رهبری این فتنه نیز خنثی و عاملان اصلی داخلی رسوا و شکست خوردند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رهبری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و سه دهه مدیریت شایسته و عبور از توفان‌ها و تلاطم‌ها و خنثی کردن تهدیدات بنیان بر افکن دشمن و فراز و نشیب‌های انقلاب کمتر از تدبیر و هوشیاری رهبری داهیانه سکاندار و بنیانگذار نظام اسلامی در دهه دوم، سوم و چهارم انقلاب نبوده است.

کد خبر 4315424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha