۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸

برگزاری جشنواره نقاشی و گرافیک در ارسنجان

برگزاری جشنواره نقاشی و گرافیک در ارسنجان

شیراز- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارسنجان طی فراخوانی اقدام به برگزاری جشنواره نقاشی و گرافیک با عنوان به رنگ بهار کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارسنجان در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: این جشنواره که به منظور شناسایی استعداد های تجسمی و همچنین معرفی هنرمندان برگزار شده در سه رده سنی زیر ۸ سال و زیر ۱۴ سال و ۱۴ سال به بالا برگزار می شود، موضوعات این جشنواره در ۳ بخش آزاد، مضرات و عواقب اعتیاد به مواد مخدر، ماه رمضان و نماز می باشد که آثار باید بر روی مقوا یا بوم و در سایز حداقل ارائه شود.

غلامرضا دادوند، افزود: هنر ابزاری بسیار توانمند برای بیان تاثیر گذار، دردها، آسیب ها ومعضلات جامعه است.

وی با توجه به رسالت سنگین هنرمندان افزود: هنرمند باید نیاز های جامعه را به خوبی بشناسد و برای رفع آن بکوشند.

دادوند در ادامه، گفت: ایجاد بستر مناسب برای شناخت رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته و برنامه ریزی برای آینده هنری آن ها، پرورش خلاقیت و تبادل تجربه های هنری آنها، ایجاد انگیزه و توجه دادن به ارزش و اهمیت هنر کودک و نوجوان در جامعه از اهداف این اداره در قالب جشنواره های مختلف می باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت دریافت آثار تا پایان خرداد ماه می باشد و نمایشگاهی از بهترین آثار دریافتی در محل نگارخانه هنرمندان این شهرستان از ۲ تا ۱۴ تیر ماه برپا خواهد شد که در پایان این نمایشگاه مراسم اختتامیه به منظور اهداء هدایای نفرات برتر و تجلیل از فعالات حوزه تجسمی برپا می شود.

کد خبر 4315866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha