۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۵۰

گزارش خبرنگار مهر از روسیه؛

چشمی: مهم این است که کی‌روش از من راضی باشد

چشمی: مهم این است که کی‌روش از من راضی باشد

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه انتقاد همیشه وجود دارد، گفت: امیدوارم بتوانیم در مهمترین دیدارمان در جام جهانی بر تیم مراکش غلبه کنیم و تاریخ ساز شویم.

به گزارش خبرنگار  اعزامی مهر به روسیه، روزبه چشمی در حایه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در روسیه گفت: آرزو می کنم که این دوره از رقابتهای جام جهانی برای ما بهترین دوره باشد. خوشبختانه تمرینات اردوی ترکیه را به خوبی پشت سرگذاشتیم و شریاط روحی و روانی تمامی بچه ها بسیار مطلوب است.

وی تصریح کرد: امیدوارم در روزهای باقیمانده تا بازی با مراکش هم تمرینات خوبی در روسیه داشته باشیم تا بتوانیم در مهمترین دیدارمان در جام جهانی برابر مراکش به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به برخی انتقادات در خصوص عملکردش در دیدار برابر ترکیه و حمایت قاطع کی روش از او گفت: این انتقادات همیشه بوده و هست. مهم این است که سرمربی تیم ملی از من راضی باشد. مطمئنا من هم تمام تلاشم را به کار می گیرم تا تمام وظایف و مسئولیت خود را در تیم ملی به بهترین شکل انجام دهم و عملکرد خوبی داشته باشم.

چشمی در پایان در خصوص تغییر پست تخصصی گفت: یکسال است که این موضوع مدام از من ، سرمربی تیم باشگاهی و سرمربی تیم ملی پرسیده می شود که واقع این بحث کلیشه ای شده است. من در هر پستی که به من بگویند بازی می کنم و هیچ فرقی برای من ندارد.

کد خبر 4316230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha