۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۹:۲۵

درچهارمحال و بختیاری؛

جذب تسهیلات اشتغال زایی روستایی توسط مدیران پیگیری شود

جذب تسهیلات اشتغال زایی روستایی توسط مدیران پیگیری شود

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جذب تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری درچهارمحال و بختیاری توسط مدیران پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه شنبه در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت با اشاره به جذب تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری توسط مدیران پیگیری شود، اظهار داشت: برگشت تسهیلات اشتغال زایی در استانی که که دارای نرخ بیکاری بالایی است یک فاجعه به شمار می رود و مدیران باید با تمام توان در مسیر جذب اعتبارات تلاش کنند.

وی بیان کرد: فرصت جذب اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری تا پایان تیرماه است و استان های دیگر کشور در جذب این تسهیلات عملکرد مطلوب تری داشته اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عملکرد مدیران در جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بررسی می شود، بیان کرد: با مدیرانی که عملکرد مطلوبی در جذب تسهیلات در این استان نداشته اند برخورد می شود.

چهارمحال و بختیاری جزو بیکارترین استان های کشور است

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری بالا است، بیان کرد: این استان جزو بیکارترین استان های کشور است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری باید مهمترین اولویت قرار گیرد، بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در مسیر ایجاد اشتغال در این استان حرکت کنند.

وی تصریح کرد: باید زمینه برای آشنایی مردم برای ایجاد طرح هی اقتصادی و بهره گیری از تسهیلات فراهم شود.

چهار هزار طرح برای گرفتن تسهیلات به بانک های عامل معرفی شد

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون بیش از چهار هزار طرح برای گرفتن تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است که تنها تعداد بسیاری کمی توانسته اند از تسهیلات بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه مشکل بیکاری در چهارمحال و بختیاری با بهره گیری از بخش خصوصی فراهم می شود، اظهار داشت: تقویت بخش خصوصی از مهمترین اهداف دولت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: جذب سرمایه گذار در این استان توسط مدیران با جدیت پیگیری شود.

کد خبر 4316751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha