۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸

روسیه از ترکیب ما شناخت دارد؛

نفرزاده: تیم ملی والیبال بدون استرس با برزیل بازی کرد

نفرزاده: تیم ملی والیبال بدون استرس با برزیل بازی کرد

کارشناس والیبال درباره بازی روز گذشته تیم ملی مقابل برزیل بیان کرد: تیم ملی بدون استرس و فارغ از نتیجه مقابل برزیل قرار گرفت.

فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل گفت: بعد از گذشت هفت مسابقه، تیم ملی با یک ترکیب جدید ظاهر شد، بازیکنان از ابتدای بازی، بدون استرس و فارغ از نتیجه وارد زمین شدند. تیم ملی بازی خوبی را مقابل تیم قدرتمند برزیل انجام  که نشان داد شرایطمان با این وضعیت خوب است.

کارشناس والیبال افزود: به کارگیری بازیکنان جدید در ترکیب تیم ملی خوب جواب داد و روز گذشته بازی قدرتمندی را شاهد بودیم.

نفرزاده درباره بازی امروز تیم ملی مقابل روسیه بیان کرد: روسیه برابر برزیل با نتیجه ۳ بر یک نتیجه را واگذار کرد و تیم ملی ایران ۳ بر ۲ مغلوب شد. تیم ما در این هفته نتیجه بهتری کسب کرد. اما ما در این هفته مقابل چین و برزیل از دو ترکیب متفاوت استفاده کردیم. روسیه در حال حاضر نسبت به ترکیب ایران شناخت دارد و همین دلیل، بازی امروز مقابل روسیه را سخت تر خواهد کرد.

کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که آیا تاثیر انگیزه جوانان نسبت به بازیکنان باتجربه تر دلیل بازی خوب تیم ملی بود یا خیر؟ گفت: در مسابقه والیبال دلایل متعددی می تواند در کسب پیروزی و شکست تاثیر گذار باشد. نخست اینکه تیم مقابل در چه شرایطی قرار دارد، دوم اینکه بازیکنان ما چقدر شناخته شده هستند و سوم فضای داخلی تیم ملی است. در بازی روز گذشته مقابل برزیل این سه اتفاق برای تیم ایران رخ داد و برزیل در جریان بازی همانند تیم ایران با ترکیب متفاوتی بازی کرد.

او در ادامه افزود: ممکن است در ۱۰ بازی مقابل برزیل یک شانس پیروزی داشته باشیم و بازی روز گذشته همان بازی بود و اگر دوباره این بازی تکرار شود دیگر این شانس وجود ندارد. به کارگیری بازیکنان جدید به دلیل شناخت کم تر تیم ها در لحظاتی می تواند بر پیروزی تیم در یک بازی و حتی یک ست تاثیرگذار باشد.

فرهادنفر زاده با تاکید بر اینکه بازیکنان با استعدادی در والیبال ایران وجود دارد گفت: بازیکنان مستعد بسیاری داریم. برخلاف اینکه برخی تصور می کردند پس از پایان کار بازیکنان باتجربه تیم ملی دیگر پشتوانه ای نخواهد داشت اما قاطعانه تاکید می کنم که علاوه بر این جوانان به اندازه همین تیم ملی، یک تیم شایسته دیگر از بازیکنان جوان داریم که در مقاطع مختلف سنی می توانند در تیم ملی به کار گرفته شوند و در مجامع بین المللی افتخار آفرین شوند.

کد خبر 4316870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha