۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴

دبیر جشنواره مطبوعات مازندران:

۴۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات در مازندران ارسال شد

۴۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات در مازندران ارسال شد

ساری - دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران از ارسال ۴۵۰ توسط خبرنگاران استان برای شرکت در این دوره جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یوسفی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ارسال ۴۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات استان از آغاز بررسی آثار ارسالی هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران خبر داد و گفت: آثار فرستاده‌شده به دبیرخانه جشنواره هفتم به‌دقت بررسی و در صورت دارابودن تمامی آیتم‌های مقررات جشنواره و آثار مرتبط با موضوعات جشنواره تأیید و در صورت داشتن نقص برگشت و در صورت غیر مرتبط بودن با جشنواره رد خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت‌کنندگان به کاربری خود در سامانه جامع جشنواره مطبوعات مراجعه کنند، بیان داشت: ارسال فایل متنی در قالب ورد یا پی‌دی‌اف همراه با لینک اثر ضروری است و چنانچه این دو موضوع رعایت نشود، اثر ارسالی به علت نقص برگشت داده می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات مازندران خاطرنشان کرد: در بررسی آثار برخی از شرکت‌کنندگان، اثر ارسالی فاقد نام صاحب اثر بود که در این شرایط متقاضی می‌بایست نامه تأیید مدیرمسئول همراه با مهر رسانه موردنظر را نیز بارگزاری کنند.

یوسفی با اشاره به استقبال چشمگیر فعالان رسانه‌ای مازندران در این جشنواره اظهار کرد: با رفع مشکلات دوره‌های گذشته شرایط شرکت تمامی همکاران رسانه‌ای در بخش‌های مختلف فراهم‌شده است و اصحاب رسانه استان تا پایان خرداد فرصت ارسال آثار دارند.

کد خبر 4316983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha