۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۰۷

استاندار لرستان مطرح کرد:

ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت اشتغال در لرستان

ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت اشتغال در لرستان

خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت اشتغال در استان فرصت خوبی است و مردم باید برای استفاده از این تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از ارائه تسهیلات اشتغال با سود ۴ تا ۶ درصد خبر داد و اظهار داشت: تسهیلات خوب و ارزان قیمتی است و باید حداکثر استفاده را از این تسهیلات ببریم.

وی با بیان اینکه جلسات مرتبی برای جذب بیشتر این تسهیلات برگزار می کنیم، تصریح کرد: البته دستورالعمل ها در سطح کشور جدید است و یک مقدار روند جذب کند است و استان ما در جذب این تسهیلات در رده استان های متوسط قرار دارد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه در مجموع رضایت کاملی از روند جذب تسهیلات ارزان قیمت اشتغال وجود ندارد، افزود: بخشی از این موضوع مربوط به متقاضیان است که مدارک آنها تکمیل نیست، مشکلاتی از قبل در بانک ها دارند و یا جدیت لازم را ندارند.

خادمی با اشاره به اینکه تقاضا داریم مردم از این تسهیلات ارزان استفاده کنند، ادامه داد: دستگاه ها هم باید روند معرفی طرح ها به بانک ها را تسریع بدهند و سیستم بانکی هم انصافا همکاری خوبی برای پرداخت تسهیلات دارد.

کد خبر 4317269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha