۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۴۰

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

استاندار سیستان و بلوچستان مشکلات مردم را پیگیری کند

استاندار سیستان و بلوچستان مشکلات مردم را پیگیری کند

زاهدان - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: استاندار باید با شناخت پیدا کردن از مشکلات مردم به درخواست های آن ها رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی اقدامات و پروژه های مختلفی در عرصه های عمرانی، آموزشی، علمی، پژوهشی و نظامی در کشور اجرایی شده است.

وی از گازرسانی به زاهدان و دیگر شهرهای استان به عنوان یک طرح عظیم یاد کرد و افزود: یکی از نیازهای مهم مردم سیستان و بلوچستان دسترسی به شبکه گاز خانگی بود که این مهم برای مردم دست یافتنی شد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: مسئولان و اصحاب رسانه با همکاری دو سویه به معرفی و انعکاس خدمات نظام بپردازند تا دشمنان در ترفند نا امید کردن مردم و نا کارآمدی نظام ناکام بمانند.

وی با اشاره به ضرورت ارتباط دستگاه های اجرایی با مردم گفت: دستگاه های اجرایی باید با شفاف سازی مطالبات مردم را پیگیری کنند و واقعیت ها را به مردم انتقال دهند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:  استاندار نیز باید با شناخت پیدا کردن از مشکلات مردم به درخواست های آن ها رسیدگی کند.

استاندار سیستان و بلوچستان هم در این جلسه با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس روز اتحاد ، همدلی و مقاومت ملت های مسلمان در مقابل اسرائیل است.

محبی افزود: در اسلام اگر مظلومی از دیگران کمک بخواهد هر انسانی که صدای او را بشنود باید از او پشتیبانی کند.

وی در ادامه با اشاره مسئله مدیریت در رفع مشکلات یک جامعه تصریح کرد: انتقاد از مدیران و دستگاه های اجرایی در صورتی موثر واقع می شود که سبب رشد و بالندگی و رفع چالش ها شود.

استاندار سیستان و بلوچستان منتقدان و مسئولان را به تعامل دو سویه دعوت کرد و بیان کرد: مسئولان تیز باید در مقابل نقد اصحاب رسانه از خود انعطاف نشان دهند و از اندیشه های دیگران بهره گیری کنند.

کد خبر 4317568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha