۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹

سرمربی فجر شهید سپاسی هنوز مشخص نیست

سرمربی فجر شهید سپاسی هنوز مشخص نیست

تیم فوتبال قدیمی و ریشه دار فجر شهید سپاسی هنوز سرمربی جدید خود را نشناخته و مدیران آن در حال بررسی گزینه‌های مورد نظر خود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از کنار رفتن علی اصغر کلانتری سرمربی پیشین تیم فجر شهید سپاسی از هدایت این تیم، مدیران این مجموعه هنوز گزینه مورد نظر خود را برای هدایت تیمشان انتخاب و معرفی نکرده اند. تیم فوتبال فجر شهید سپاسی که از سابقه درخشانی در فوتبال ایران برخوردار است فصل گذشته هم یکی از گزینه‌های صعود به لیگ برتر بود که در هفته های پایانی از رقابت با رقیبانش  باز ماند و ناچار شد این فصل هم در لیگ دسته اول باقی بماند.

مدیران این باشگاه قدیمی که باتوجه به ممنوعیت تراکتورسازی از جذب بازیکنان سرباز می توانند چهره های مطرح لیگ برتر که سرباز می شوند را در اختیار بگیرند در صدد انتخاب بهترین گزینه برای نیمکت تیمشان هستند. مجید صالح، رحمان رضایی و وحید رضایی از جمله گزینه‌هایی هستند که برای نشستن روی نیمکت این تیم مطرح می باشند.

در این میان گرچه وحید رضایی روز گذشته بعنوان دستیار امید نمازی در ذوب آهن معرفی شد، اما چنانچه شرایط برای وی جهت پذیرفتن سرمربیگری فجر شهید سپاسی فراهم شود احتمال حضور وی در شیراز وجود دارد.  

رحمان رضایی هم در مقاطع پایانی فصل گذشته هدایت تیم برق نوین شیراز را بر عهده گرفت که با عملکرد خوبش در این تیم توانست آن را از خطر سقوط نجات داده و سهمیه آن را در اولین سال حضورش در لیگ دسته اول حفظ نماید. 

کد خبر 4317879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha