۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹

بعد از دیدار با رئیس جمهور ترکیه؛

صدای گندوگان هم درآمد: هو شدن توسط هواداران خودی درد آور است

صدای گندوگان هم درآمد: هو شدن توسط هواداران خودی درد آور است

ایلیکای گندوگان و مسوت اوزیل اخیرا توسط هواداران تیم ملی فوتبال آلمان هو شدند، رفتاری که بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی آن را درد آور توصیف کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اخیرا انتقادات شدیدی علیه بازیکن تیم ملی آلمان یعنی ایلیکا گندوگان می شود. این مسائل پس از دیدار او با رئیس جهمور ترکیه رجب طیب اردوغان به وجود آمد.

بازیکنانی که اصالت ترک داشتند در ماه می با دعوت رئیس جمهور ترکیه به یک دیدار دعوت شدند که از میان آنها می توان به گندوگان، مسوت اوزیل و سنک توسان بازیکن تیم فوتبال اورتون اشاره کرد.

گندوگان که به نظر نمی تواند انتقادات و هو کردن از سوی هواداران خودی را تحمل کند به فرانس فوتبال گفت: بعضی از رفتار ها مرا تحت تاثیر قرار داد، رفتاری مثل حملات شخصی. در سال های گذشته ما ادغام زیادی در آلمان داشتیم. باید بدانید ما فقط ترک نیستیم، بلکه در گلسنکرچن به دنیا آمده و بزرگ شده ایم. شهری که درصد زیادی از مهاجران در آن زندگی می کنند. برای همین وقتی اخبار را شنیدم بسیار متعجب شدم. آنها می گفتند ما دوست نداریم با ارزش های آلمانی زندگی کنیم.

بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی ادامه داد: تجربه خیلی سختی بود. اصالت و ریشه ترکی باعث شده ارتباط خوبی با کشور اجداد خود داشته باشیم. اما اینها دلیل نمی شود که فکر کنیم آقای استن‌میر رئیس جمهور ما نیست. ما هرگز قصد نداشتیم این موضوع وارد مسائل سیاسی شود. به سوت زدن و هو کردن هواداران حریف عادت داشتیم، اما زمانی که توسط هواداران خودی هو شوید لحظات سختی خواهید داشت. هر کسی نظر خود را دارد و من همیشه انتقادات را جدی می گیرم، اما هیچکس دوست ندارد مورد توهین قرار بگیرد.

کد خبر 4318055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha