۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۰۵

در چهارمحال و بختیاری؛

ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب ضروری است

ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب ضروری است

شهرکرد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در این استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نظری ظهر سه شنبه در کارگروه مقابله با گرد و غباراستان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در این استان ضروری است، اظهار داشت: صرفه جویی در مصرف آب در این استان ضروری است.

وی بیان کرد: کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی زمینه ساز حفظ منابع آب زیر زمینی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: بهره گیری از روش های علمی و نوین در بخش کشاورزی موجب کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی می شود.

 احیای دشت های چهارمحال و بختیاری ضروری است

وی با اشاره به اینکه کاهش بارش ها و خشکسالی در چهارمحال و بختیاری موجب خشک شدن دشت های استان شده است، بیان کرد: باید با حفظ دشت های استان چهارمحال و بختیاری، از شدت آلودگی گرد و غبار در سطح استان بکاهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: احیای دشت های چهارمحال و بختیاری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه کاهش بارش موجب خشک شدن دشت ها شده است، بیان کرد: ایجاد کانون های گرد و غبار محلی موجب تشدید آلودگی هوا در چهارمحال و بختیاری شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه حضور مدیران در کارگروه ها ضروری است، بیان کرد: مدیران باید در مسیر جذب اعتبارات تلاش کنند.

کد خبر 4319528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha