۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۵۹

درچهارمحال و بختیاری؛

فعالیت دستگاه های اجرایی در ایجاد اشتغال رصد می شود

فعالیت دستگاه های اجرایی در ایجاد اشتغال رصد می شود

شهرکرد- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در ایجاد اشتغال رصد می شود.

ملک محمد قربان پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فعالیت دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در ایجاد اشتغال رصد می شود، اظهار داشت: ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری اولویت اصلی در این استان است.

وی با اشاره به اینکه توانمندی ها و پتانسیل های بسیاری در سطح استان برای ایجاد اشتغال وجود دارد، بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی وظیفه دارند در مسیر ایجاد اشتغال گام بردارند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برداشتن موانع سد راه سرمایه گذاری در چهارمحال وبختیاری از مهمترین اهداف مسئولان ارشد استان است.

ایجاد فرصت های شغلی از مهمترین وظایف دستگاه های اجرایی در چهارمحال و بختیاری است

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حال حاضر فرصت های سرمایه گذاری در بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری و ... در این استان فراهم است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال روستایی از مهمترین اهداف مدیران در چهارمحال و بختیاری است، بیان کرد: آموزش مهارت به روستائیان زمینه ایجاد اشتغال در روستاها را فراهم می کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: کاهش نرخ بیکاری با ورود سرمایه گذار و بهره گیری از ظرفیت های اشتغال در این استان محقق می شود.

مشکلات سد راه سرمایه گذاران حل شود

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید مشکلات سد راه سرمایه گذاران حل شود وزمنیه برای افزایش سرمایه گذاری در این استان فراهم شود.

وی تاکید کرد: ایجاد فرصت های شغلی از مهمترین وظایف دستگاه های اجرایی در چهارمحال و بختیاری است.

کد خبر 4321244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha